måndag 25 april 2011

Det sa bara klick!

Sen var dessa små godingar påväg hem till mig :)
Alldeles för lätt o beställa saker på nätet... Men dom här är ändå nyttiga så det är en bra sak!



Har haft så jäklans ont i ryggen sista veckan så jag klickade även in en massage-tid ikväll.
Trots att det var röd dag så hittade jag en som inte kostade skjortan. Hon hade sin lilla "verkstad" nere i en källare vid simhallen. Hon var duktig iaf! Inte så värst lättsam o prata med, men å andra sidan så var jag ju inte där för o prata heller.
Innan jag gick dit så hade jag jätteont när jag tittade neråt, det drog ända till mitten av ryggen. O när jag gick därifrån så var det borta, även nacken. Lite känns fortfarande i mitten på ryggen, men helt klart en förbättring.
Man borde gå o få massage en gång i månaden iaf... snål när det gäller viktiga saker, mindre viktiga är så himla lätt o köpa ;)

Ska åka till Djurdoktorn och handla lite efter jobbet imorrn oxå. Hoppas att tipsen kommer funka. Det vore guld!
Om det så gör att kattfanerna sover hela dagarna så är jag nöjd. Hehe.

Sådär ja. Nu uppdaterade jag lite igen. Med en bild oxå, tog jag mig friheten att lägga in. Duktig bloggerska!

Hej.

Inga kommentarer: