fredag 1 april 2011

Jag är inte för våld...

Men det här blev jag jävligt skadeglad av o se!
Fy fan för barn, dom kan va så jävla elaka. O det killen gör är fan rent självförsvar.
Hejja honom!
Känns så jävla bra att klippet mobbarna själva lagt upp på youtube har runt 1 miljon träffar, o att nästintill alla hyllar Casey som vågar gå emot.
O sen kan jag inte hjälpa att tycka att mobbaren är fruktansvärt ful oxå. Det är väl ren osäkerhet som gör att han mobbar. Hans kompisar tycker säkert att han är jätte tuff som gör sånt. Hade han inte gjort det hade han vart en nolla som ingen skulle bry sig om... totalt ointressant. Och ful.



En annan kul grej hörde jag på radion idag.
En rektor hade blivit anmäld för kollektiv bestraffning.
Läs artikeln här

Också så jävla rätt!
Förstår ni hur himla opopulära dom ungarna blev som hade sönder "möbeln"?
ALLA måste ju typ hata dom.
DÄR snackar vi om att "lära sig en läxa". Tror inte dom är så sugna på att ha sönder fler möbler nu.
Case closed. Perfekt. Ingen jävla unge som dött av o sitta på golvet ett par dagar ;)

Tack för mig, hej!

Inga kommentarer: