tisdag 29 mars 2011

Aaaaajjj!

Har lyckats med bedriften att få en blåsa i munnen! :(
På sämsta jävla stället oxå, på insidan av underläppen precis där det möts med tandköttet!!
Gnor ju emot hela tiden när man typ äter, försöker le o.s.v. Skit!
Den är i sitt essä nu, så jag hoppas att den tar o börjar försvinna snarast...
Helt jävla värdelöst o ha ont i munnen, o tänderna... sämsta stället ever.
Ska se om det hjälper med en liten panodil när jag går o lägger mig iaf. Annars kommer jag säkert drömma om allt som gör ont :P

Igår stannade jag kvar hemma hos M efter jobbet. O eftersom han bara har 1,2,4 o 6'an på televisionen så fick de bli lite webtv på datorn istället efter maten. O då måste man ligga i sängen o titta. Somnade ju efter 10minuter typ. Vaknade 2h senare vid 12 när M slutade jobba. Hoppsan!
Då drömde jag jääättekonstigt under dom 2h. Hade nog lite ont precis ovanpå huvudet, för jag drömde att jag hade värsta bulan o hade jätteont i huvvet :) O sen en massa andra konstiga saker om innefattar chips, klättring m.m

Började kl 14 idag. Kändes gött, eftersom jag jobbar heldagar resten av veckan.
Vi hann åka till tippen med massa skräp, åka till Maxi o hämta ett par banankartonger, sen drog vi även till Mio för o färdigställa allt med nya soffan. Gött att dom tar med sig gamla soffan tillbaka PLUS att VI får 1000kr för det, när dom kommer o levererar nya soffan. Winning! :)

Nu blir det lite Ullared i sängen, kommer förmodligen somna ändå så skulle lika gärna kunna kolla på testbild.

G'night.

Inga kommentarer: