onsdag 23 mars 2011

PMS - upp o ner, ner o upp!

Humöret svänger.
Som sig bör.

Jag kom iväg till gymmet iaf tillslut.
När jag hade skrivit färdigt inlägget så satt jag o stirrade in i datorn i några sekunder, sen tänkte jag:
"FAN va lat o patetiskt du är. Hopp o iväg med dig!"
Hade ingen bortförklaring alls utan det var bara att dra.
Körde ett 20min program på crosstrainern, o sen gjorde jag några magövningar på pilatesbollen.
DET VAR VÄL INTE SÅ JÄVLA SVÅRT??
:)

Är himla sugen på att baka. Jag bakade jätteofta förut. Drog ihop nån äpple, eller blåbärspaj både nu o då, hehe.

Imorrse vaknade vi av att dom var uppe på taket o härjade.
När jag gick ut med Abbie så såg jag mycket riktigt 3 polacker som börjat ta sig an taket här.
Sen kom de äldre oxå... suck.
När vi tog en långpromenad så märkte vi att Abbie ville kissa typ en miljard gånger. O när jag fick henne att kissa på gatan så såg man att det var lite röda prickar i kisset.
Efter att jag åkte till jobbet så hade hon tydligen kissat inne 2 gånger med. Lilla tjejen :(
Ringde Djurdoktorn o fick en tid för undersökning imorrnbitti. Skönt. Förmodligen urinvägsinfektion, så efter en antibiotikabehandling så ska vi nog va på banan igen...
O Abbie älskar att åka till Djurdoktorn, o vet precis vart dom har godis nånstans :)

Börjar få lite panik här. Snart är det dags för flytt o de känns som att det är hundra grejer som ska packas ner, men när jag väl står där med kartongen så kommer jag på att lite måste jag ju spara som jag kan använda nu, o sen är det grejer som ska till tippen oxå... gah.
Får nog ta en laddning med tippen-grejer imorrn o åka iväg med.
Hoppas många kan hjälpa oss med flyttlasset sen! Jag återkommer när vi vet exakt datum ;)

Nu är det Sveriges mästerkock.
I love matlagningsprogram.

Inga kommentarer: