onsdag 4 maj 2011

Satans påfund!

Ja nu har bilen fått för sig att gå sönder.... IGEN!

Tack vare min kära arbetskamrat så kunde vi nu dra igång den så jag kom bort till bilmeken på andra sidan tannefors. Så nu hoppas jag att han kan laga den lite snabbt, o att det bara kostar en guldpeng, eller två.

Hopplösa prylar!

Måste lämna Abbie i norrköping innan vi drar på kryssning på lördag oxå. Det ser ut som att Abbie får följa med på tävling i värmland, då hundvakten ska dit. Hoppas hon kan följa med iaf. Annars blir det problem. Så typiskt mig o komma på att jag måste ha hundvakt samma vecka man ska dra iväg på nåt!

Jag cyklade till jobbet i måndags. Skulle tagit bilen igår, men den startade inte, så tog bussen.
O idag tog jag bussen igen. Imorrn börjar jag 11.15 så då kanske det inte snöar eller är minusgrader ute så man kan cykla igen!
Fruktansvärt dålig kondis har jag, flåsar ihjäl mig efter 2min, men sen kommer man ju in i jobbflåset o då går det bättre. Måste pumpa däckena lite bara så man rullar lättare.
Hurtigt o cykla 1,3 mil! Tycker iaf jag!
Hade igång Runtastic o jag cyklade på 27 minuter, o det var 6,3 km enkelt väg.
Nu cyklade jag ju inte ihjäl mig eftersom jag skulle till jobbet. Orka komma dit svettig o dan.

Aja. Dags o laga mat!

Inga kommentarer: