söndag 17 juli 2011

Goder kväller!

Läsarantalet sjunker. Inget konstigt alls med tanke på att jag typ uppdaterar en gång i veckan..
Heeh.
Får dra in o lägga lite kommentarer här o där så brukar det ordna upp sig.
Annars känns det ju helt onödigt. Va ska man stå på en scen o berätta saker för om lokalen är tom?

En arbetsvecka kvar. Sen börjar semestern. Gud va skönt...
Hoppas att vädret gör en tvärvändning! MORR! Annars blir jag arg...
Har avverkat 7 av mina 15 arbetsdagar innan ledigheten drar igång.
Helgen arbete bestod av tågstädning. Ingen ordning på schemaläggningen alls så jag fick jobba själv, men sen fick jag hjälp sista 3h. O idag var vi 2 fast vi skulle vart 4. Men men, man löser ju allt :P

Mina naglar har vuxit en himla massa efter att jag haft mitt glitterdust gelé på, superbra ju!
Var verkligen jättelänge sen mina naglar var långa, jag lyckas alltid pilla sönder dom.
Nu har jag gjort vanlig fransk manikyr med nagellack, o sen ett genomskinligt överdrag av gelé, för att det ska hålla bättre. Får väl se hur länge!

Dock blev gelén JÄTTEvarm i några sekunder i UV lampan.. nån som vet den kemiska reaktionen på det? Det gick ju över på nån sekund tills gelén härdat... men ändå. Märkligt.


Nu tittar jag på "Det okända".
Helt jävla onödigt eftersom jag tror på sånt där men spökerier... :S
Om nån ryckte i min ytterdörr varje natt, eller flyttade på möbler skulle iaf jag skita på mig.

Semesterns planer so far?
- Ullared med några tjejer från jobbet. Lutar åt att boka en stuga en natt oxå. Kan bli mysigt!
- 80tals fest hos K i Gbg. Så det blir en helg där iaf. Kommer bli askul! Jag är inte helt hundra på vad jag ska ha på mig. Men ett humm har jag iaf. Måste till stan o ragga lite saker...
- Dagen innan 80tals festen har jag o Anna bokat in oss på en "Modell för en dag" tjosan. Ska bli kul o bli fixat o fotad igen. Jag har ju redan gjort det en gång, men då var det så jävla stressigt o bilderna blev inte så bra.. (ändå kom jag därifrån med 10 bilder för 1500spänn typ. Japp, jag var dum i huvvet) Den här gången är det bokat 2h för bara oss så då kan man ju säkert komma med lite egna idéer o hinna bli lite varm o kläderna. Hoppas vi kan få till iaf EN bra "kompisbild" :D
O kanske nån egopic oxå.. hehe.
- Två lydnadstävlingar, en i Valdemarsvik o en i Linkan.
- Massa sol o bad.

Nu ska jag lägga mig o titta på några avsnitt av Erik o Mackan. Dom är ju bara så jädrans sköna.

1 kommentar:

malin sa...

Modell för en dag bilderna får du gärna dela med dej av sen! :)