söndag 3 juli 2011

Jag blir bara så jävla arg!

Kvinna ofredad på badplats.

Är det nånting jag har jävligt svårt för så är det våldtäkter, eller sexuellt ofredande, som man också kan kalla det.

Jag skulle så gärna vilja veta vad sånna där killar tänker... Jag vill veta vad det är för sjuka tankar och vad det är för vrickad jävla uppväxt dom fått genom åren.
Tänk att vara förälder till en tjej och hon kommer hem och berättar detta?
Jag hade fan letat med lykta 24/7 efter dom där jävla ungarna, o när jag fått tag i dom så hade dom önskat att dom aldrig nånsin i helvettet hade gjort något liknande mot någon. Jag hade ALDRIG gett upp o låtit dom komma undan.

Exakt hur funkar det?
Vi säger att det sitter en 3-4 killar i en bil. Dom åker förbi en ensam tjej som står o väntar på sina kompisar. Dom stannar.
Fine, kanske ville dom spela lite allan o "ragga" lite. Ord kan vara oskyldiga sålänge de ändå är vänliga.
Men NEJ.
Nån eller några av herrskapet väljer att ta det ett steg längre. Dom går ur bilen.
Vad i helvette tänker dom då? Vad är deras mål?!
-Skrämma henne?
-Ligga med en tjej som dom VERKLIGEN VET inte är ett dugg intresserad av det?
- Är det en "Macho grej" att visa för sina killkompisar att man kan skrämma skiten ur en tjej?
-Eller finns det någon annan anledning?

Det är sinnessjukt i min värld hur nåt sånt här överhuvudtaget kan hända.
Vad är det för människa som går igång på att ligga med en människa som skriker och kämpar emot för sitt liv?!
Jag blir spyfärdig.
O det är SÅ jävla vanligt! Man läser ju i tidningarna efter varenda helg att en tjej blivit våldtagen, eller sexuellt ofredad.
Det skrämmer mig att det går så många psykiskt sjuka människor lösa i det här landet.
Det som skrämmer mig ännu mer är att vissa är så unga!
När man var liten pratade man om snusk-gubbar, som då var gubbar! Gubbar i 40 års åldern.
Nu är det inga gubbar vi pratar om längre. Snusk-killar, i alla möjliga jävla åldrar.

Det har gått så långt, och blivit så vanligt, att det tillomed finns en "anti våldtäkts kondom" ute på marknaden. Vilken grej! Men ska vi verkligen behöva börja preparera oss för att vissa killar inte kan låta bli att ligga med tjejer som inte vill?!
Vilken sjuk jävla besatthet.
Spara veckopengen några veckor o köp en hora som gladeligen går med på alla dina sjuka böjelser istället...

Fy FAN för o va tjej.
Och om NÅN skulle försöka nåt med mig så lovar jag att dom kommer ångra det.

Inga kommentarer: