torsdag 13 oktober 2011

Gud så sämst

... jag är på att uppdatera!
Men en gång i veckan får ni iaf slå er ner i soffan o läsa om mitt händelserika liv. Hurra för det!

I söndags kom SWBA gänget hit från norrpan o körde lite DW med oss i Olstorp.
Var riktigt härligt må jag säga. O Det var en del ögon vi fick efter oss, men alla hade leenden på läpparna. Märkligt det där. När man kör själv så ska alltid nån fälla en dum kommentar. Men när dom möter ett helt gäng är det helt plötsligt fascinerande. Kanske för att det är så många på en gång? Att man då inte slås av tanken att så många skulle göra nåt dumt, så öppet bland folk? I dont know. Vi fick även med oss ett ny tjej som kom med sina barn o sin amstaff-blandning på 1,5 år. Mycket trevlig hund. Honom gosade jag lite med.
Efter spåret så drog vi en korvgrillning. Känner sig lite som en vildmarksmänniska när man försöker hitta träbitar o bark som man kan fixa eld med. Inge kol o tändvätska här inte ;)
Men härligt!

Annars har veckan bestått av jobb. Inge tågjobb dock. Hoppas att folk kan ta o bli lite sjuka så man kan hoppa in :P
Abbie har fått hänga med en schäfer herre ibland på dagarna. O ja, matte har hängt med husse förstås. Hundfolk är alltid uppskattat!

På lördag kommer girlsen hit o käkar mat o bara umgås så där som bara vi kan. Ryktas om att massa gamla kort ska visas... fan va kul :)
Men först ska jag städa tåg på dagen.

På söndag är det dags för lydnadstävling igen! Hoppas på en pepp Abbie som gör bra ifrån sig!
Kul ska det bli iaf!

Just det! Blir en Ullaredstrip nästa helg oxå. Fan så fint!
O vet ni? Att jag tänker BARA gå in för att köpa en jacka. Sen vet ju både ni o jag att det kommer slängas ner lite annat oxå. Men ska verkligen försöka o inte handla skit som jag inte behöver.. JUST NU. Hehe.

Ikväll blev det ett Zumba-pass! Ett riktigt bra sådant!
Har varit i kontakt med dom om att jag skulle vilja bli instruktör för Zumba. Det är ju så jävla kul!
O det verkar lovande. Men det blir till hösten isf. Få åka iväg på 2dagar utbildning m.m
Håll en tumme för mig!

Nu dusch, o sen sängen.
Sov som en STOCK inatt, sov även 2h när jag kom hem. O är fortfarande trött.
Hoppas mirakel juicen dimper ner i brevlådan snart... Den ska man bli pigg av!
KÖpte även en massa bar's från GYMgrossisten. Dom borde oxå komma snart.

O just det! IGEN!
Lämnade in min vattenskadade mobil till försäkringsbolaget. O fick ut 1855kr. Det var väl inte vad jag hoppades på. Hade ju mer velat haft ut 3500 så jag kunde köpt en ny. Men icke. O då drog dom ju av självrisken på 1200 oxå. Men men. Jag ska iaf lösa ut abonnemanget som är kvar. O sen köpa en ny med abonnemang. Känns som det blir en HTC Incredible S. Mer uppdaterad än min tidigare Desire. Tycker att Sensation är så stor så den vill jag inte ha av den enkla anledningen. O HTC håller jag kvar vid för den kan jag, o jag tycker den är bra. Har man varit nere i Iphoneträsket så har man säkert helt andra åsikter. Men så får det bli!
Ska fixa i helgen så kanske har den till nästa vecka då! YEI!

NU. Godnatt.
DU kan va godnatt...

Inga kommentarer: