lördag 29 oktober 2011

Ok, here's the thing.

Om det fanns en Tomte (ni som fortfarande tror att han finns - Never stop believing!)
- så skulle jag skriva en önskelista till den mannen. O det skulle först o främst stå att han skulle bortse från allt fint jag redan fått under året, o främst under de närmaste tiden från nära o kära (you guys ROCK!)
O sen skulle jag skriva att jag BEHÖVER ett Xbox Kinect.
Jag skulle nog t.o m stryka över med en sån där fin överstrykningspenna just ordet BEHÖVER.
O så skulle jag måla hjärtan, färgglada hjärtan, julgranar, tomtemor o tomtefar o massa nissar. En ren skulle jag också måla. O julklappar. Fyrkantiga julklappar, som i teorin skulle kunna innehålla exempelvis ett Xbox Kinect.
Det känns som det vore en bra idé o skicka iväg det brevet redan nu, right?
Så han får gott om tid att överväga om jag skulle vara värd nåt sånt. Jag menar, jag har ju faktiskt fått en himla massa fina saker OCH goda gärningar under årets lopp. Det finns ju faktiskt dom som knappt fått nånting. O det är inte att jag inte är tacksam. Det är att jag är snål!
O det är ju en helt annan sak. Jag kan heller inte prioritera det jag ska inhandla. Jag tyckte för tillfället exempelvis att det var mer värt att åka till Ullared, handla kläder på nätet och köpa lackfixar pennor.
Ja ni ser ju själva.
Jag är 28 år snart o kan inte. Jag fixar inte att spara pengar. Man skulle kunna säga att jag är svindålig på det.
Men vad kul jag har på vägen iaf? ...Hörrni?

Men men. Oh well.
En vacker dag växer nog jag oxå upp o kan ta ansvar.
Intalar jag mig själv.

Men just det, ett Kinect vill jag ha.
Så jag kan dansa my ass off! Mitt hemma i vardagsrummet! o Zumba! Jag skulle roa så många, och mig själv!

Det var allt.

Taco-hej.

Inga kommentarer: