söndag 13 februari 2011

Ännu en vecka har passerat.

Jag uppdaterar inte så ofta längre. Mest för att jag känner att jag skriver bara samma saker hela tiden.

Senaste veckorna har bestått av att leta/titta på lägenheter som vi slutligen aldrig får ändå, jobba för brödfödan, o utöver det så försöker vi umgås lite jag o M. Mest sover vi bara ihop eftersom jag typ börjar jobba, när han slutar, eller tvärtom.
Jag har inte umgåtts med några vänner på ett tag... det suger ju.
Så ja, jag är lite bitter.
Säkert ett par stycken som läser nu o hånflinar: "Hah! Det kan du ha..." O ni får väl tycka det då.

I helgen bestämde vi iaf oss (o med oss menas jag o M) att åka iväg o göra nåt kul!
Det är ju alla fjärtans dag på måndag, o det är även den dagen vi vart tillsammans 1 år. o 2, 3, 4 o.s.v lär det ju bli. Men just denna Alla hjärtans dag är det 1 år.
O eftersom jag jobbar till 18 så kändes det mest logiskt o göra nåt ihop helgen innan!
Vi började med att titta på lite weekendresor, typ italien eller vafan som. Skulle ju vart asvärt! om det inte kostade en halv miljard. Så vi fick tänka om.
Då hittade vi ett 4stjärnigt hotell i Jönköping (av alla ställen) som hade lite olika mysiga paket.
Vi slog till på lyxpaketet. Där fick man fint rum, med badkar (yei!) fruktfat + mousserande vin på rummet, välkomstdrink i baren, 3-rätters i restaurangen o frulle morgonen efter.
O givetvis morgonrock o tofflor, höhö.
Det var jävligt värt allting faktiskt! Rekommenderar det verkligen.
Så himla skönt att inte ha nånting att rätta sig efter, bara slappa o käka god mat. O beställa upp svindyrt godis på rummet, eftersom vi inte orkade gå ner i morgonrockarna :)
Best Western John Bauer heter hotellet.
... men det märks ju att man inte är 20 längre. Efter några glas bubbel o dricka till maten så kom huvudvärken smygandes... M drack destomer... men somnade snarkandes i sängen innan kl ens var 23, haha! Jag somnade strax därefter... o vi sov till 9... fattar ni hur skönt!! (pensionärsvarning! Men totaly värt)

So that was our weekend. Hope yours was awesome too!

Till vi ses igen...











(varför får man alltid så lite av efterrätten?? Kunde ätit det dubbla!)


Lämnade en liten gubbe åt städerskorna. Hoppas den uppskattades!


Lillen älskade tofflorna som råkade åka med hem...

Inga kommentarer: