tisdag 1 februari 2011

Funkar fint det!

Lite blaskigare nagellack än originalet, men för 39 spänn är det lätt värt.
Så.
Kan jag få spons nu?

2 magpass avklarade idag, men de va knepigt övningar så kände inte att det brände ordentligt...

Börjar 2 imorrn. Gött! Ska fira lite nytta på dagen innan så jag bara kan komma hem o släppa sen efter jobbet. Drog ett värv med dammsugare här hemma o moppade lite golv, men känns inte som det gör nån nytta när det ligger skit papp på hallgolvet, i slipdamm precis överallt... suck. I'ts depressing!
Imorrn drar en budgivning igång, vi kan ju hålla en tumme för den iaf.

Budade hem ett kit med löshår igen.

Det första M sa var: "Inga jävla microringar, jag pallar inte!" Han har tydligen redan fått sin dos av sånt, hehe. Så jag köpte träns med clips den här gången. Sliter inte lika mycket på mitt hår, o är lättare att vårda. Dock får man ju sätta dit o ta ur hela tiden, men hey- man måste ju prova för o veta!
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer: