tisdag 22 februari 2011

Flyyyyyt!

Ibland kommer dom där tillfällena när man har sånt jävla flyt.

Det kan verka litet, men ack så härligt.

Skulle åka till Maxi o handla efter jobbet.
O nästan allt jag skulle ha var nersatt till extra pris. Man vill ju bara göra ett glädjeskutt där i mjölkdisken!
Skulle ha jågert till frulle - 10kr.
Bröd till frulle, ett måste - Lingongrova- 10 kr.
Falikörv till middag? Givet! Scan's lättkorv - 20kr
Råkade snegla på vaniljsemlorna i all hast. O vad ser jag? 2-pack - 20kr. Slank ner!
(M är på utb i sthlm, då kan man passa på o fuska...)
Behövde en ny mascara då min torkat o tagit slut. Första som slår mitt blickfång när jag gör entré - Maybelline volume express 69:-, tackar!
Min tandborste hemma hos M är lite hård. Tur att jag åkte till Maxi! Ny tandborste rosa o fin - 10kr.
Resten som åkte ner var det ordinarie pris på.
MEN så nöjd jag var.

O jag måste ju säga att Maxi's vaniljsemlor är nåt i hästväg det tamig tusan godaste jag ätit!!
Nygräddade o supermjuka. Lycka. Jaaaa dååå, jag åt up båda 2. Hej gymet.

Nu ska jag titta klart på Erik & Mackan - 99 saker man måste göra innan man dör.
Helt fantastiska!

Hej med er.

2 kommentarer:

Anna sa...

Sponsrad av Maxi måntro?? ;-)
Jag åt oxå semla idag fast den hette Lightsemla. Vet ifan vad det var som var light men det var inte grädden iaf...mums!! Kram

Nica Hansson sa...

Man kunde ju alltid önska Maxi spons :D