tisdag 15 februari 2011

Dagen efter..

Alla hjärtans dag.

Den dagen som vi inte skulle "fira" så himla mycket.
Men åh så vackert det blev!
(förmodligen för att M var ledig o hade alldeles för mycket tid över...höhö)
Jag möttes iaf i dörren av härlig doft av mat.
Drog ut lite snabbt igen med Abbie.
Sen skulle vi käka, men jag fick först gå in o "plocka bort" från bordet så maten skulle få plats.
O där stod en bukett med rosor! :) När fick jag rosor sist lixom? Man bah dööör!
O på vasen satt en liten chokladbit med texten "Världens bästa".
Till efterrätt fanns det gräddbakelse, o en hjärtkaka, o lite bubbel till det.
Man kan inget annat än att vara stolt flickvän till den där punkrockar'n.
Who could have known?
Bubblet måste jag tipsa er om som gillar fruktigt mousserande vin, Reymos. Hur gott som helst! O nästan sådär pinsamt billigt.
Avnjöt också en film till maten. Gullivers resor med Jack Black. Den va himla skojjig faktiskt.
Jack Black kan typ inte misslyckas.

Resten av veckan består av jobb. Skulle vart ledig imorrn egentligen. Men dom ringde från Konsert o undra om jag ville köra ett pass, o kan ju vara bra o komma in i det hela -så jag kör på. Börjar kl 10 så de blir ju lite sovmorgon iaf. Sen får vi se när jag slutar.

La in en annons, "lägenhet önskas hyra", trodde inte vi skulle få några svar alls, men i brist på andra idéer så gjorde vi det ändå. O på 1 dygn har vi fått 3 svar redan!
1 som vi är superintresserade av, 1 som är "njaa", o 1 som var alldeles för långt bort.
Men va skönt att känna att hoppet återfanns!
Den vi är superintresserad av hade tydligen nån vart o tittat på så hon måste dubbelkolla med hyresvärden så dom inte blivit lovade lägenheten.
Alltid att det ska vara "1 före er"... SÅ trött på't. Men kan ju inte annat än hålla tummarna iaf!

Så till nästa gång...

Morsning!

1 kommentar:

malin sa...

åh vilken söt bror ja har =)