måndag 5 mars 2012

Brutal ärlighet!

Varar längst?
Jag tänker såhär. Om jag lägger ut bilder på hur jag ser ut, plus mina mått så MÅSTE jag ju lägga allt fokus på det. Då kan jag ju inte bara skita i allt. För då är det ju out there!
Så.
Here we go:

V.10
(Nej, inte gravid även om man kan tro't)

Mage: 83cm
Lår: 57cm
Stuss: (bredaste stället på röven) 100cm (!)
Överarm: 29cm

Vikt: 62,5kg

Mål: Minska stuss, tajta till lår, få bort putmagen och öka på armarna.






Jag tänker inte ändra min kost, möjligtvis försöka att låta bli det onyttiga mitt i veckan. Jag tänker inte uppdatera er om mina delmål mer än... ska vi säga... 1 gång i månaden? Så den 5'e varje månad lägger jag in en avhandling om vad som hänt.

Någon gång inom snar framtid (har inte bestämt än) kommer jag köra en 3-dagars Detox som jag fått "recept" på. För o rensa ur allt det där slagget som man samlat på sig under 28 år... :P

Ska vi säga då?
Tack o hej.

Inga kommentarer: