fredag 2 mars 2012

Almost done

De värsta dagarna är över iaf.
Trodde jag skulle känna mig mer död än jag gör faktiskt.
Onsdags jobbade jag natt. O torsdag både dag och natt. 24h jobb på 48h.
Abbie fick vara på pyjamasparty hos T o Rocco torsdag till fredag. Hon hade haft det bra :) Underbart med hundvänner som ställer upp.
Sen vi kom hem i eftermiddags så har hon sovit. Hehe, trött tjej.
Avverkar 2 gympass av 4 totalt denna vecka.
Jag önskar att jag var sån där målinriktad tjej, så jag kunde äta vettigt och hålla mig borta från snask så man kunde se resultat mycket snabbare. Jag är ju så otålig!
Ska lägga upp bild på min bleka kropp någon dag så man har nånting och titta tillbaka på om några månader o se om det är nån skillnad.
Min mage 2008. Putet under naveln jag har nu ska bort!


Imorrn ska jag köra armar. På söndag är det Core pass o på måndag är det första EFIT passet som jag ska testa på!

Ska in till M o hälsa på imorrn. Se vad han lyckats utöka lägenheten med för prylar :P


Längtar som fan efter kryssning! :D
Kollade på gamla blogginlägg, uj uj uj. Kul hade vi!



Hittade även lite andra roliga bilder. Är jag inte för knasig, så säg!
Älskade lilla lägenheten... åh. Altanen... Bästa bästa.
Längtar tills det blir liiite varmare så man kan slänga sig i solstolen ute på balkongen här o läsa böcker. MYS!
O när det är liiite varmare kan man även vänta på att den där bilen med borstar ska sopa bort all grus så man kan åka inlines! Yei :)







Nu är det jobb 9-13 imorrn som väntar. Sedan jobba 9-13 + 18.30 - 03 på söndag.

SEN är det ett par lugna veckor som väntar. Gött!

Inga kommentarer: