fredag 9 mars 2012

Fredagsmys!

I alldeles eget regi. Kunde fått sällskap senare ikväll, men nä. Nån måtta får det va på galenskaperna.
Imorrn vankas det fiesta dock! Men råka tacka ja till jobb på söndag, så får hålla mig städad.

Drog på första Efit passet i måndags. Det var jävligt givande! Inge stationsträning som jag trodde, utan vi körde olika övningar i 1m/30sek vardera. Hata burpees! :)
Blev ett hederligt Step pass i onsdags. Fan va jag gillar det. Flåsigt, koreografiskt o till hög o bra musik! Trodde seriöst mina benmuskler åkte på nån sjukdom för hade så jävla ont sen på kvällen. Men hör o häpna så kändes det mycket bättre på torsdagen. Hejja!

Imorrn ska jag träffa T o Rocco, ska dra ett DW pass o sen rally på det. Då är fröken trött på kvällen sen så mammi kan åka iväg.

God kväll!


Inga kommentarer: