tisdag 13 mars 2012

Tjata, så kommer du långt.

Tjatar som faen för att få igenom en rabatt på kryssningen vi bokat. Kommer inte ge mig :P
Klagade på hyrbilen som aldrig hämtades ut, fick pengarna tillbaka.
Skrev ett snyftmail till dom jag köpte dricksglasen av, får 300kr i presentkort.
Det går bra nu! Haha.

Sjukt sugen på att färga håret rött. Redheads är ju vilda har jag hört!
Ska se vad jag kommer över imorrn efter jobbet.

För att få sådär stark färg kommer det dock behövas en blekning, men det har jag igen lust med. Så ska köpa en färgbomb också att komplettera med.

Sen är det bara ut o göra stan! :P
En herrans massa sol på det oxå, visst att de flesta som är äkta redheads är bleka men näh. Inte jag.  











Påtal om nåt helt annat så har jag äntligen ett par kronor på mitt sparkonto igen!
...
o på torsdag ska jag in till Djurdoktorn med Hobbe.
Dom två kombinationerna brukar "ta ut" varandra. Hoppas inte dock!
En utlandsresa under semestern, eller ett startkapital till att börja med tatueringen på ryggen skulle va kul!
Den som lever får se.

Över o ut. 

1 kommentar:

Floda sa...

Hehe, klaga på du :)