söndag 18 mars 2012

O så blev det.

Började med att färga håret direkt från mitt bruna till mörkrött.
Eftersom jag inte har nåt tålamod till att avfärga innan så fick jag stå mitt kast. Det blev rött i hårbotten o typ ingenting i resten av håret.
Därför fick J hjälpa mig att reda ut detta.
Så vi tog en blondering som ljusar upp 7 nyanser. O sen en klarröd färg efter det.
Det resultatet blev inte toppen, eftersom jag inte ville ha klarröd. Men det blev en bra grund för att slippa det bruna i grunden.
Beställde hem Revlons "färgbomb", tog dock nr 500 istället som var purple red. O med denna färgcreme blev det kanon! Kommer dock få fortsätta med färgcreme tills jag tröttnat på rött, för annars lär nog färgen avta snabbt.
Tadaa!





Jag är skitnöjd iaf :)

1 kommentar:

malin sa...

Ja det är ju de som är de tråkiga med rött. Det är så snyggt, men det är ju sånt jobb med att hålla det rött! det mattas ju av/sköljs ur när man duschar ju...
Så som sagt man får se hur länge man orkar ;)
Men du passa skitbra i de iaf!
Kram