onsdag 29 februari 2012

Helvetes veckan!

2 dagar av 7 har passerat av denna helvetesvecka.
Fast egentligen inte "helvette". Förutom att det är 55h jobb som väntas, så är det ingenting mer som är helvette.
Igår drog jag o J iväg till gymet en sväng. Det känns i röven i dag. Eller inte i röven. På skinkorna.
Precis vad jag var ute efter! :)
Får bli ett pass på lördag o söndag oxå efter jobbet.
Hämtade ut dom nya skorna idag. Satt som ett smäck! Ny måste jag bara inhandla några nya träningstoppar så grabbarna får nåt o vila ögonen på. Gärna urringat.. ner till naveln.

Störd som jag är skickade jag in en ansökan till Farmen, som ska börja spelas in i sommar.
Troligt att jag kommer överleva där! Haha. Men ändå...
Sen börjar ju Bonde söker fru oxå. Kanske nån heting till Bonde som söker mig. Jag är på!
Den som syns mest i rutan när man dör, vinner.
Finns det nåt annat program som skulle vilja ha en avdankad DITD Nica?

Partykryssning planerad till nångång i början på Maj. Hoppas alla kan, då blir det livat! :) Hälften av oss är ju Milfs!

Födelsedagsfest nästa helg. Blivit bortlovad till nån kollega till födelsedagsbarnet. Alltid lika uppskattat som singel :S

Annars då? Nae. Upp o ner. Fram o tillbaka. Ibland är jag glad, o ibland är jag mindre glad. Men fr.o.m NU kommer jag iaf inte va mindre glad åt det som nyligen varit. Det får va slut på det. Slänga grejer, radera tusentals (!) sms, o radera från telefonboken. Det är lösningen för mig!

Ska skicka iväg lite mail o se om man kan få kontakt med potentiellt jobb i Göteborg. Isf drar jag. Pass på!
Vart ska man börja leta lägenhenhet isf? Ni som vet?

Nu ska jag svira om o dra till tåget. Slutar 02.30. Börjar 8.00 imorrn till 15. Sen på't igen kl 18.30 till 02.30, börjar 8 på fredag men slutar 12 som tur är. Abbie ska på pyjamasparty imorrnkväll hos Rocco. Det tycker hon ska bli toppskoj! :D

Tack o hej!

Inga kommentarer: