lördag 11 februari 2012

Strandad!

Godmorgon!
Det är egentligen förmiddag men jag har inte redigt vaknat så mycket än så det är morgon. Sen morgon.
Satt uppe o drack vin o mojito igår! Vi hann även smälla i oss en jävligt god varm smörgåstårta, cakeballs i 2 smaker och öst&kex. Inga problem!
Mycket trevligt var det.
Tanken var att bilen skulle stått nere på parkeringen nu, men de gör den inte. Anledningen är dock jävligt bra. Förmodligen kommer dom fixa ACn! Baka in den i krockskadan. Så jävla nice! Så de lär väl dröja några dagar till innan jag får tillbaka blåbäret.

Så mina planer för den här helgen gick ju i stöpet. Idag tar jag mig ingenstans så är nån sugen på sällskap så finns jag här! Under tiden tänkte jag ta en långis med abbie uppe i skogen, kanske lägga ett spår? Sen ska jag ner till meddo o sola. Öh ja, sen...? Film, snask o läsk kanske.
Imorrn vankas natt jobb. Länge sen nu, eftersom jag var sjuk under de 2 senaste passen.

Aja, solen skiner. Nu kör vi.


Inga kommentarer: