måndag 20 februari 2012

Fokus framåt!

Nu är det dags o ta tag i det här jävla året.
Det kanske inte har varit så himla kul den senaste tiden. Har haft lite motgångar både känslomässigt och psykiskt när saker o ting inte går som jag vill. Jag blir fan i helvette helt rabiat när saker inte går som jag vill! Men det är inte värre än att man gör nånting åt det, eller gör det bästa av situationen. Jag är omgiven av glada o positiva människor varje dag och det uppskattar jag verkligen. Sen har man ju både bloggen o fejjan där man kan ösa ur sig tankar till höger o vänster... på gott o ont :P
Och sms tummen man får om dagarna, oxå ett sätt att konversera om allt o inget.
Jag vill inte vara sån, men det är märkligt hur en status på facebook kan göra att folk från både höger o vänster helt plötsligt hör av sig efter år av tystnad. Hallå ellerr!

Ska hänga med J o provträna på gymet vid jobbet nu i veckan. Håller tummarna att det är nåt o ha, vilket det säkert är. Då blir man förhoppningsvis lite piggare o gladare, o Schnöggare!
Fylla på solkortet lite med så ror man nog hem den där Beach 2012 som alla pratar om...

Fullt hundfokus oxå. Nästa helg är det Rally tävling. Håll en tumme för godkänt resultat!
Utöver det så kommer jag o T köra lite DW rundor ihop i samband med träningen. Kul! 
Fredrik Steen kommer ut hit till krokarna o ska hålla föredrag, det måste man ju lyssna på.
Kan ju lära sig ett o annat.

Kommer åka en del båt framöver oxå!
Närmast är i mars när jag o J ska iväg på jobbrelaterad kryss till Polen. Kommer bli askul!
Kolla hur båten ser ut, kanske måste kolla SPA avledningen oxå? ;) nån utflykt i land o sånt där. Blir fint dä!
Sen är det även dags för en vanlig Party Cruz oxå. Göteborg Vs Linköping :) Kanske i Maj nångång?
Kommer oxå bli grymt kul!

Nae. Inget ska få förstöra det här året. ALLT ska handla om mig. Ska sätta mig själv o Abbie i första rummet. Inget är viktigare än oss! ok Hobbe oxå. Han får oxå va med.
Men en sak är klar - NO MORE lammkött. Dags o växa upp Nica.

Killar över 30 kanske inte är så farliga?




2 kommentarer:

Anna sa...

Haha, nedre bilden till vänster just made my day :)

Helén sa...

Nämen, har du tagit bort mig från fejjan??!! oh well :(