fredag 24 februari 2012

Blää...

Ibland är man bara på sånt jävla pisshumör.
Kändes iaf från början som en helt ok fredag. Efter jobbet fixade jag gymkortet, sen direkt hem till Abbie. Drog iväg en sväng uppe i skogen. En skitig hund är en glad hund :P hellvetes va geggamojja det var.
Blev svinhungrig så åkte o köpte pizza. La in den i ugnen så den skulle hålla sig varm medan jag duschade av pälsbarnet. Det tog väl lite väl lång tid tydligen för pizzan var delvis svart när jag tog ut den! Skrek rakt ut o stampade i golvet, som vilken 3åring som helst skulle gjort. Hepp! Så var den kvällen förstörd. Satte mig o åt skiten ändå i ren frustration samtidigt som tårarna rann. Ibland bara släpper allt alltså...
Somnade när jag ätit klart. 3h sömn inatt kan göra en lite extra känslig.
Det känns bara som att jag står still, o hela världen bara susar förbi mig i ultrarapid. Men försöker tänka att allt har en mening. O det har det ju. Så förväntar mig nåt jävligt storartat när jag väntat klart! Ska ni veta.
Under tiden tar jag en nattlig promenad. Det här jävla BB kan man ju inte titta på... Pinsamt!


Inga kommentarer: