fredag 3 februari 2012

Tillbaks på ruta eeett!

Jaha. Då tar vi ännu en vändning i fröken Veronicas liv.
Förra året hann jag bli sambo, separera plus hitta en ny kille att bli kär i.
2012 börjar med ett liv som singel igen. Känns helt ok. Iaf denna gången.
Jag är hellre själv än i ett förhållande som man mår dåligt av. Vem är inte det förresten?
Synd bara när saker o ting börjar på ett sätt, o slutar på ett helt annat. Man känner sig lurad. "Kunde jag inte varit lite smartare den här gången?" Men jag har insett att jag är fan inte smart när det kommer till kärlek. Jag faller pladask. Sålänge allt känns bra så tänker jag inte ett smack på nånting annat.
Synd bara att man råkar vara 28 år. Hade känts lite skönare i själen om man hade varit 18.
Jag ville ju ha hus o barn när jag är 30! Känns rätt långt bort nu. Iof 2 hela år kvar. Allt kan ju hända.
Åh. Suck. Jag kanske skulle ta mitt pick o pack o flytta till Göteborg? 
Singel lagom till alla fjärtans dag oxå. Känns ändå lite som en tradition o fira den ensam :P Exept från förra året då. O året innan. Eh ja.

Så. Är det nån som är sugen på en tjej med åldersnojja o ett helvettes humör när hon är hungrig så holla at ya girl right here!
2012. Nu kör vi vidare!




2 kommentarer:

Floda sa...

Komsi komsi, Gothenburg calling ;)

Jen sa...

Hördedu att vi har minsann firat alla fjärtans dag ihop med, modeller som vi är :P