söndag 27 maj 2012

Blood in, Blood out!

Eller mer money in, money out. Det finns både för o nackdelar med att få lön 2 ggr i månaden. Fördelen skrev jag precis, o nackdelen är när man får ut dålig lön från första jobbet o skitbra lön från andra. För då måste man vänta till den 15e innan man kan börja leva igen, eftersom den första lönen bara täcker räkningarna. Men heeyy! Allt löser sig :)

Uteserveringshäng förra helgen. Sen lite jobb i veckan. På tågjobbet fick jag höra att jag såg ut som 24. Värt!
På andra jobbet fick jag reda på att jag ska få åka till Götet om 2v o lära mig lite grejer. Kul! Synd bara att det är samma vecka som Metaltown. Blir liksom ett jävla farande fram o tillbaka :P Åker tisdag morgon, åker hem onsdag kväll, åker ner igen fredag, o hem igen söndag. Hepp!

I fredags firade vi in lönen med grill o utgång. Josse stod för festen :) Mycket trevligt med massa jobbfolk, o annat folk. Jag var inte äldst. Tack vare Flink :P hehe. Platens har fräschat till sig! Men åldern är dock fortfarande runt 20ish. Fick med mig en sängvärmare hem. I form av Josse herself. Hon, jag o Abbie i samma säng - succé :)

Somnade vid 5, gick upp vid 9. Inte så lätt o somna när det är ljust! Lördag, bakis o skakis. Fattar inte hur det gick till redigt eftersom jag inte drack alls mycket. Men men. Bara slita med sig J o dra till jobbet.
Firade rasten med mcflurry o en cheese från Donken! Glädje!
Efter jobb drog jag till Norrpan. J kollade skramlet under min bil. "Inte så farligt" blev utlåtandet, så då behövde jag inte va rädd över att nåt skulle ramla av. Åkte iväg o käkade lite mat, o glass o bara hängde. Alldeles lagom för en sån dag!
Avslutade med att glo på Eurovision. Loreen drog hem hela kalaset, hejja oss! Så lite kul var det ju o titta.
Somnade vid 1 nångång. Stört att man inte känner sig tröttare när man bara sovit knappa 4h.

Idag är det Morsdag. Världens bästa mamma ska allt ha en egen dag. Tyvärr ska jag strax iväg o jobba så får fira hennes dag nästa helg istället.

Dåååå vet ni vad som händer!
In case you didnt know så finns jag överallt. Så läser ni inte här så finns jag på FB, Twitter, Instagram... You name it, i'm there! Helt jävla tragiskt.

Puss

Inga kommentarer: