måndag 14 maj 2012

Här sitter jag o luktar BUS

Inte sånt bus. Brun-utan-sol.
Inge vidare doft på det alltså.

Nån som har tips på vart man törs köpa Melanotan?
Har provat en gång innan o blev ju brun som jag vet inte vad ( för att vara jag!).. på typ 3-4 doser. Dock fick jag mörka leverfläckar o mörkare fräknar.
Skulle vilja prova igen. O inte använda lika mycket...kanske?


Tror bestämt jag råkade göra en klick-övning inne på Ellos igen. DÄMNIT!
Men när jag fick se min soffa efter att ha dammsugit den X-antal gånger i veckan så är den totalt sliten i tyget. Inte så snyggt. Så det fick bli att kosta på sig ett överdrag!
O det är tamigtusan det snyggaste jag sett EVER!
Hoppas innerligt det passar när det kommer hem!
Annars i veckan?
Slappt på jobbfronten - gillar't! Jobbade 3 extra pass förra veckan så jag kan va slapp med gott samvete.
Nattpatrull på torsdag i Åby. Horse show o grejer igen. Lär väl inte bli lika actionfyllt som det blev förra året med Lotta o Malin :) Men men. Man kan ju hoppas!

Imorrn smäller det förresten. Nica tar oskulden av festivalsommaren. Imorrn lägger jag åtskilliga kronor på en Metaltown biljett! Oh my gadd. Camping, tält, livemusik o fylla. I'm totaly doing it, o de fullt ut! Lever ut ungdomen till fullo innan man når 30 sträcket! :)
Göteborg? Håll i hatten!




Inga kommentarer: