lördag 19 maj 2012

Det sociala experimentet

Den här Bigbrother vågen är ju liite liite kul ändå.
Jag tycker att det är lite spännande o se hur de reagerar på saker o ting nu när det har gått ett tag därinne.
För det första märker man att de skrattar högljutt till allt som är möjligt att skratta åt. Även om det inte ens är speciellt roligt.
Annicas kärlek till Marcelo hoppas jag är total sinnesförvirring. Annars blir jag på riktigt mörkrädd. Man KAN inte förlåta en kille gång på gång på gång när han gör helt respektlösa saker. Han är ju på allvar 12 år i sinnet. Tänker inte på någon annan än sig själv, o saknar empati för andra människor o hur andra människor uppfattar det han säger. Tror vi kan slänga in en skopa damp på honom oxå. Inte ok. Han är ju elak som person, nåt sånt kan man ju inte förlåta - det får man acceptera isf om man nu vill leva med nåt sånt.
Tjejer måste fan stå på sig lite mer alltså. Sånt där är inte ok. Jag hade gett han en pungspark för länge sen.
Dom bryter ihop helt när dom får Freeze o nån nära vän/släkting/familj kommer in. Kanske en annan oxå skulle iofs.
Bäst är iaf Amandus o Camilla. Fyfan va sköna människor. Dom har precis samma humor o kan driva o skämta med varandra på ett sånt bra sätt, o dom kan bli arga på varandra men ändå fnissa åt det efter några minuter. Guld! Bästa relationen människor emellan. Behöver inte alls handla om kärlek, en sån vänskap är oxå precis lika guld.

OCH så vill jag ju gärna tillägga att jag inte följer detta slaviskt. Utan lite mer spontant. Nåt avsnitt eller 2 i veckan. Kanske 3. Ibland 4.

Tack för mig.
Hej.

Inga kommentarer: