lördag 25 juni 2011

Härliga helg!

Midsommar igår!
Hade så himla kul! Det var länge sen det var fest o man hade kul heeela kvällen. Iaf om man heter Veronica.
Alla var glada o skojiga.. o fulla :)
Midsommarafton innehöll allt som det skulle (om man bortser från 7h jobb)
Goda tårtor, made by me ;)
Lekar
Utomhus dans
Nakenbad, får dock leva på de andras meriter då jag själv bangade :P
Husvagnsfest
Gott grillat käk
-Lagom baksmälla morgonen därpå.
Delade stor uppblåsbar madrass med L o vi sov så gött så :)

Blev en flötig pizza med bacon när jag kom hem. Sen köpte jag Sombreros o en chokladkaka oxå. Har typ inte rört sötsakerna... somnade efter pizzan o när jag vakna så var jag fortfarande mätt, hehe.
Nu blir det en sista runda med Abbie, sen blir det sängen.

Imorrn väntar lydnadsträning med ett skönt gäng.

Hej svejs.

Inga kommentarer: