måndag 13 juni 2011

Hejja!

Här går det undan i humöret!

Igår på tävlingen gick det mycket bättre. Däremot var Abbie lite mer ofokuserad, men jag gjorde iaf inga fel så vi öka 20p från i lördags. 81p av 100.
Några 1'or och 2st 3'or i avdrag.
Det kändes gött!

M åkte till Tysklandet i fredags o kommer hem på tisdag natt.
Kände att de skulle bli lite skönt o va lite själv här hemma :) Men nu saknar jag honom faktiskt. Trodde inte att jag var så blödig, höhö.
Dom har haft det kul iaf o de känns ju gött för dom! I'm happy for them.

Snart är det onsdag o dags för smultronstället. Can't wait!!

O på fredag blir det en roadtrip till Floda.
Får åka till götet själv, men förhoppningsvis får jag med mig M på tillbaka vägen så slipper jag åka helt själv hem iaf. Ska bli kul o hälsa på familjen Carlsson/Johansson!

Tack o hej.

Inga kommentarer: