måndag 27 juni 2011

Loppbett? Kvalsterbett?



Somnade på soffan i förrgår ju... som sig bör efter en flötig pizza.
O när jag vaknade hade jag väl legat o svettats lite, o vips så hade jag 10 kliande bett på benen.
Det här har hänt förut. O det är inte myggbett... för mygg suger inte på typ samma yta flera gånger om.
Betten sitter med centimeters mellanrum. Vänster ben är värst.
Första gången jag fick loppbett var när jag hade köpt en solariehimmel, alltså bara överdelen av ett solarie. Tyckte det var en ypperlig idé att ha den över sängen... jo jag tackar jag.
Det blev varmt o alla möjliga äckliga kryp frodades o bet mig!
Kliar som satan o så vätskar dom sig lite.
Känns ju helfräscht om ni frågar mig!
Blev o dammsuga ur soffan ordentligt igår vill jag lova. Jävla pälsdjur...


Fick hem mina nya skor idag!

Fick ett erbjudande att köpa ett par skor för halva priset. Var ju tvungen o passa på, innan jag ångrade mig :P
Dock nu när jag tittade på dom igen skulle jag hellre velat ha dom vita... fan.

Det fick bli ett par "Toning" skor som dom kallas. Dom är kupade i sulan så man går med hela foten. Funkar bra för mig som vanligtvis går väldigt hårt med hälarna.
"Formad sula som stimulerar användaren att gå med en naturligt rullande rörelse. Lätt modell som tränar och tonar musklerna i varje steg." - Som dom själv beskriver det.
Har bara provat en kort runda idag, men imorrn ska jag ta med dom ut i terrängen i Olstorp.
Börjar kl 14 resten av veckan så tänkte passa på o avverka några morgonpass, för sen blir det så varmt!

Väntas bli 30 grader varmt tis o ons denna vecka, Gilla! :)

På torsdag väntas grill med tjejerna från jobbet. Grill o hänga gäng. Ska bli gött det!

Ledig i helgen. Inte helt omöjligt att man kanske åker till päronen o softar, åker lite båt o blir bjuden på mat ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Results will likely be shown if made use of 30 minutes every day.


Look at my web page :: Full piece Of writing