onsdag 14 juli 2010

De tar sig!

Sa pyromanen!

Mycket skönare väder ute nu.
Som jag hörde en tjej sa på jobbet: Nu är de svensk sommar, förut var de nåt jävla tropiskt väder.

Igår kom M hit o vi käkade lite glass (visst att jag ska va nyttig under veckorna... men glass behöver man i värmen :P) Sen skulle vi glo på A-team. Den va bra.. så långt som jag hann se, innan jag somnade... som vanligt. Det roliga var att M oxå somnade tydligen till eftertexterna.
Sen har jag ett minne av att jag stod o stängde av tv'n o sa att vi skulle lägga oss i sängen istället. Kommer inte ens ihåg att jag gick o la mig, o hur, o va klockan var eller nånting. Sov i ett streck tills klockan ringde 7 imorrse :D
Tlött?

Var o gjorde mamografi undersökning igår på sjukan.
Eller jag vet inte om de va de dom gjorde egentligen. Men jag var på den avdelningen iaf, fast dom gjorde ultraljudsundersökning på mina brö'n. Men knölen visade sig va ofarlig iaf.
Ett tips till alla brudar där ute: Kolla upp det! Man vet ju faktiskt aldrig.
När jag kom till parkeringen så mötte jag en gubbe i en bil som vevade ner rutan o gav mig hans biljett som gällde i 2h till. Snäll farbror! Sånt kan göra mig jätteglad, sånna där småsaker bara.
Hade säkert bara kostat mig en guldpeng o fixat min egen biljett, men nu slapp jag ju det. Hejja honom!

Imorrn är sista dagen kvällsjobb för denna vecka. Sen är de helg o en heldag på söndag som väntar.

Hoppas på fint väder på fredag så man kan bibehålla den lilla färg man snott till sig hittills.
Förmodligen kommer min päron o hälsar på under dagen, o kommer med min fläkt jag skulle få - välkomna :)

Beställde 2 pocketar förut idag.
Blev dessa två:

Mia är ju för skön, o ska ju se henne i November.
O Alex har ett himla lättläst sätt att skriva på så jag hoppas att dom är bra.

Vi säger så då. Tack o hej!

1 kommentar:

molly sa...

svar: Haha men ganska rolig felstavning:D