söndag 25 juli 2010

En award!


Bara till mig!
...o kanske några andra till ;)

Fick den här fina awarden av M's syrra.. M! Haha. Nae...Malin heter hon faktiskt. Tackar så mycket! O min M heter ju egentligen Martin. Men det går snabbare (o så är de ju lite mer spännande) o nämna de flesta med en bokstav... tycker jag!

O med denna fina award som jag fick för att jag har typ världens bästa blogg, så ska man länka till 7 av de bästa bloggarna man läser, så får även de en fin award!

Jag läser faktiskt inte så många "okända" bloggar, för det är inte så många av mina nära o kära som bloggar - eller så har jag helt enkelt inte frågat OM dom gör det :)
Här följer en lista (utan inbördes ordning) på bloggar som jag iaf följer kontinueligt (vissa även att att jag önskar att jag inte gjorde det..höhö):
Tyras.se - en kompis som tipsade o sen har jag fortsatt läsa
Kissies.se
Dessies.se
Paow.se
mollywood.devote.se - bara för att hon är så barnslig o skön!
Katrin Zytomierska's blogg
zaaaz.blogg.se - en hundtjej som ändrar bloggens utseende lika ofta som hon byter underkläder ;)
malin-de-e-jag.blogspot.com - o Martins syrra såklart!
http://captainmorgue.blogspot.com/ - o Martins egna alter-ego blogg.

Sen ska jag tydligen skriva 7 saker ni förmodligen inte visste om mig, so here we go!
  1. Jag är uppvuxen superpedant, trots det kan jag nu lägga mig i en säng full av grus
  2. Är musikberoende o gillar nästan nånting av ALLT
  3. Älskar att äta, kanske inte mycket - men ätbart gör mig glad
  4. Funderar dagligen på den där perfekta prylen som alla behöver som ska göra mig stenrik
  5. Har ett tvångsberoende av att ALLA måste tycka bra om mig, har svårt o tro att nån inte gör det.
  6. Lever efter att mer pengar gör en mer lycklig
  7. Onödigt spontan ibland - när jag får vissa idéer måste jag göra dom direkt! Innan jag ångrar mig.
Så! Klart!

Inga kommentarer: