torsdag 8 juli 2010

Mr & Mrs Handy(wo)man

Idag tänkte vi snickra upp min spegel som jag köpte på Ikea för typ 2 månader sen.

Händigt värre!

Men det slutade med att väggen faktiskt var gjort av gips o diamant eller nåt annat som inte gick o borra igenom, så spegeln står nu lutandes mot en annan vägg.
O hålet vi (läs Martin...) borrade blev en klockhängare! (som han så fint själv kom på!)

Det kommer bli fantastiskt den dagen vi flyttar till hus tror jag.

VI KAN FAN ALLT! :)


Hepp!

Klockhängar'n!

Se så fint det matchar med tavlor...

Jag intar en moderiktig pose i den nya speglen

Nej vars, så här ser jag ut på riktigt!

Jag har inte visat vad min kära köpte mig när han var i staterna va?!
Helt glömt!
Denna jättefina hoodie från Viktorias sekret.. eller nåt sånt.

Helt jävla perfekt!
Den är rosa.
Det STÅR att den är rosa.
O det är ett hjärta runt en hund!
Jag som gillar hundar :)



Sen fick jag den här.
Jag vet inte om den ska döda mig när jag sover, men än så länge har den iaf misslyckats!
O jag tror det är för att jag ligger och kramar om den varje natt.



Auf Wienerschnitzel på er!

Gårdagens bästa: ANNA lyckades klämma ut lilla Emma!! Så nu är Anna o Calle lyckliga föräldrar till detta lilla underverk! Och utöver det så fyller Anna år idag oxå! Grattis i kvadrat till er allihopa!

Inga kommentarer: