onsdag 13 oktober 2010

Fasen...

Jag kommer aldrig bli nån stor famous blogger.

O en stor anledning till det är att jag inte orkar...
Tänk om man hade tid o ork till att lägga in bilder, fixa med photoshop o helvette o hans moster.
Pallar inte de azzaaaaa.

Så jag får helt enkelt fortsätta blogga för er ~40 pers som läser dagligen, helt gratis.
Man kan kalla det ett feriearbete kanske.

Senaste dagarna har mest bestått av arbete. Egentligen jobbar jag inte så många timmar om man räknar ihop allt. Inte ens heltid faktiskt. Men de blir lite flängande hit o dit, o tydligen blir jag lite trött i huvvet av det.
Men bit ihop kärring, för sen kommer lönen.
Tycker ändå att man vid 27 års ålder borde hittat ett välbetalt jobb.. men jag jobbar tydligen inte så. Så jag får nöja mig med typ samma lön som en vanlig hederlig 20 åring.
Kanske för att jag beter mig som 20.

Igår tog jag tag i mig själv o gick på en lång prommis med Abbie.
Har fan inte vart i Norrköping på evigheter, o de beror mest på jobb, o lite på lathet, o resten på att jag har lånebil som fortfarande bara är trafikförsäkrad.
Känns trist för jag saknar pekingborna massor... :/
Men anywhoo så gick jag på "andra sidan vägen" som jag kallar det... skogsväg bredvid tågrälsen... o när jag gått en bit så märkte jag att jag kom ut vid flygplatsen... såg 2 Jas tror jag, lyfta, o nåt annat stort härke. De lät rätt rejält. O de gillade inte Abbie.
Tänk va mycket dom får stå ut med som hört hundra gånger bättre än oss människor...
Exempelvis när man lyssnar på bra musik i bilen, eller hemma... när man skriker åt dom... ja... inte underligt att dom utvecklar selektiv hörsel :P

När jag gick tillbaka så såg jag att klockan bara var 3... o jag skulle hem till M o sova på kvällen för jag behövde ju duscha, han va iväg o jobba.
Sååå... vafan ska man göra redan klockan 3... aslång kvar till kväll ju, då man kan slänga sig på soffan o glo på tv.
Så jag kollade Nautilus schema i mobilen o bokade in mig på BodyPump kl 5.
Ångrade mig lite efteråt.. men fan, hade INGEN vettig bortförklaring alls.
Så de va bara att svänga förbi hemma o byta kläder o bege sig!
Riktigt jävla jobbigt, även att jag körde med typ lättaste vikterna (hahaaaa...)
Jag blir så JÄVLA förbannad när det gör ont i musklerna...när man är påväg o ge upp men ändå kör till slutet... faan va jag hatar skiten. Men man känner sig så jävla fräsch efteråt!

O när jag ställde mig på vågen förut så visade den 60,4kg. Lite lustigt med tanke på att jag vart relativt oaktiv senaste veckorna , o sist jag vägde mig var jag på god väg mot 62kg strecket.
Jag är smal, det är genetiskt, men nu på senaste året så har vikten helt plötsligt sprungit iväg lite, o jag känner mig förslappad över magen (core bältet) o helt plötsligt finns de jeans som jag inte längre kommer i! Pga röva o låren :P
Jag har vägt runt ~57kg rätt länge, men jag kan nästan känna att de va lite för lite. Jag vill lägga på mig på överkroppen, o ta bort på underkroppen. Skulle man bara kunna omförvandla det man har så skulle jag va helnöjd!
Men, jag ska försöka hålla i att träna iaf 2ggr i veckan, o se till att hålla mig på 60kg strecket. Där hör jag hemma.

Efter jag tränat åkte jag o handlade mat, o va sååå jävla nära o peta ner en BoJ i korgen... men petade ner minimorötter o gurka o lite dipp istället...
Tur var väl det, för jag somnade typ 10 min efter jag åt... somnade efter halva "Sveriges skönaste människor" (som f.ö är så himla bra!) vaknade 21.15 o hade då missat en kvart av Desperate, somnade igen o vaknade upp precis i slutet, sen blinkade jag mig igenom den nya serien som började efteråt... fan då.
Gick in o la mig i sängen efter jag pratat med M vid typ 23. O sov oavbrutet till 08 då han kom hem. Gick en snabbis med ABbie, o la mig o sov till 11.30 igen utan problem.
Hur fan kan man sova så mycket?!


Nu blir de teledejt med Anna!
Sen kolla serier som jag missat...

Hej Svejs!

Inga kommentarer: