söndag 31 oktober 2010

Fel håll...!


Mja... det här med frukt istället för godis o snask ser ni ju kanske själva att de inte gick så bra.?
Dock skall tilläggas att jag står på vågen med full städmundering av arbetsbyxor och fleecetröja. Så nåt kilo eller 2 ska ju bort.

Jag käkade frukt hela veckan. Fram till torsdag... då köpte jag en BoJ som jag o M delade på.
På fredagskvällen "unnade" jag mig en chokladkaka...
O igårkväll köpte jag frukt! Jordgubbar!.. och en chokladkaka...
O ikväll... skulle jag bara egentligen handlat mat.. men det slank ner en 0,5l lakritsglass (vilken jag bara åt en 4del av), cachewnötter och en dubbeldaim oxå... fan.
Så istället för o äta lite smått under hela veckan så VRÄKER jag i mig under helgen. Finns inget stopp!
Eller jo, jag sitter just nu o mår skitdåligt över att jag åt allt det där.
Det spelar egentligen ingen roll om det är mycket eller lite, jag vill bara inte känna massa skuldkänslor FÖR att jag äter sådär :(
Jag vet att de finns dom som äter såhär jämt o har inga som helst problem med det. Det är precis så jag vill känna oxå... ät o kööör bara.

Men men.

Nu ska jag efter att redan ha jobbat 6h, iväg o jobba 4h till.
Igår jobbade jag 10h.

Tjo o tjim.

Inga kommentarer: