fredag 29 oktober 2010

Hälg

Trevlig elg.

Min lediga dag.
Åkte hem till M igår kväll när han slutat o käkade upp en BoJ. Sen somnade jag till filmen. Inga konstigheter.
Skulle sova läääänge läääänge imorrse.
Vaknade 8.20. Det märkte Abbie så var ju bara o ta ett varv vid ån.
Sen blev jag ju pigg o kunde inte somna om. Spelade lite Angry Birds, som nu kommit ut fullversion till Android! LYCKA! :D Jag har bara Lite versionen förut. M har spelat ihjäl sig på det där på hans Ipåne. De va dock jag som tipsade om'et. Fantastiskt kul.

Segade runt lite på förmiddagskvisten, sen vid 12 bestämde jag mig för att åka ut till Ljungsbro o hälsa på Cilla. Hon hade även beställt en Aloe Vera gelé till mig, hejja hejja - nu ska de bli ordning på Abbie's tassar hoppas jag.
M nämnde igår att dom satt böter på några bilar utanför honom, där jag alltid har stått o med mig en massa andra bilar oxå. Det är en jäms med en gata, får väl plats 5 bilar på raken. Skylten som det står "4h parkering 8-18" står i mitten av denna gata. Jag kopplade då fan inte att man bara fick parkera från skylten o framåt där iaf!? Framför skylten får de plats 2 bilar typ.
Så de blev ju böter på 700kr till mig. Tack så jävla mycket. Stått där i snart 1 år, o nu jävlar börjar dom härja.
Vilket betyder att man typ inte får parkera nånstans i närheten av var M bor mellan 8-18 och (8-15) <--- vilket betyder lördagar. KOLLA! Jag kan, jag är inte dum inuti huvudet.
Så jag får väl vika ihop bilen och ta med den in om jag ska dit.
Vilken inte är tekniskt möjligt. Jag var ironisk.

Det var trevlig o chilla lite med Cilla som stod mitt i hemsysslorna, se hur dom bor nu o.s.v.
Efter det gick jag o Abbie en sväng på kanalbanken. Fan va jag saknar Ljungsbro... :( där fick man iaf inga jävla böter!!
Men men.
Handlade med mig lite mat hem - Potatisgratäng, fläskfilé och sallad. Mumma!

Fick ett sms om att mina braxor har anlänt nu!
Men jag bävar för att jag tog alldeles för liten storlek.
28/32... vet inte hur jag tänkte... Jag får väl banta!
Eller sälja dom om jag inte kan ha dom.
Vi håller tummarna för mycket stretch!

M spelar med bandet idag och imorrn.
Ikväll pallade jag inte o dra till Motalalalala kände jag. Imorrn återstår att se.
Nu ska jag iaf bara slappa i soffan resten av kvällen.
Städa tågis imorrn 6-17.

Den som lever får se!

Inga kommentarer: