onsdag 15 december 2010

Detox plåster!

Nån av er som använd detta?

Jag köpte det till mamma förra julen tror jag, sen kom jag på att jag aldrig fick höra nån recension.
SÅ! Jag köpte ett paket igen, till mig själv... på Ebay. Så de tog ju runt 4v att få hem dom.

Igår kom dom så jag tejpade både mina o Martins fötter.
På nåt vänster så ska kroppen "rensas på skit" utav detta.

Såhär beskrivs dem:

"Tack vare de Japanska forskarna, med över 20 års forskning och kliniskt kontrollerade veteskapliga tester, har detoxplåster blivit framtaget för att ta bort skadliga toxiner från kroppen på ett säkert och enkelt sätt vanligtvis genom fötterna – under tiden du sover. Detoxlåster avgiftar inte bara kroppen utan tar även bort toxiner, urinsyra, slaggprodukter samt det har blivit bevisat av FDA (Food and Drugs Administration, US) att det tar ned kroppens kolesterolvärde. Detoxplåster kan även lindra kronisk smärta och trötthet oberoende om det är smärta som man får av artros, ryggsmärtor eller sportskador. Man kan också med fördel använda Detoxplåster till att öka blodcirkulationen, öka förbränningen, förbättra sömnkvaliteten och stärka immunförsvaret."

Nu köpte ju säkert inte jag någon original, eftersom det är från Ebay... så allt kan ju lika gärna vara bluff. Som den här killen påstår.

Det är alltså små påsar med olika bra hokus pokus örter o.s.v i, som man fäster med en bred tejp på undersidan av foten, för det är där man svettas mest.
Sen sover man med denna under natten, o på morgonen tar man bort den o beroende på hur mycket gifter du har i kroppen så blir denna påse svart.

Kan säga att våra blev kolsvarta.

Sen kan jag inte påstå att jag känner nånting i kroppen i positiv bemärkelse, men man ska använda dom i nån månad innan man rensat ur kroppen helt, så de kan ju bero på det.
Man vet ju inte heller om påsarna egentligen bara innehåller nåt ämne som gör att de svartnar vid en viss temperatur, o inte alls har nånting med "rensning" o göra.

Intressant att testa iaf!

FÖRE: (påsen är lika vit mot foten)


EFTER:

2 kommentarer:

Lina sa...

det är inte så att du bara har skitiga fötter ;-)

Nica Hansson sa...

.. Så skulle de kunna va.. men jag vill ändå tro att jag är rensad! :)