tisdag 14 december 2010

Hem ljuva hem

Ligger i soffan hemma hos M.
Softar lite, medan han tar sig ett gubbvil.
Slutade vid 12.30 idag, o han vid 13.30 så då kan man allt få softa till'et lite.
Ska snart ta tag i att baka lussekatter. Vet inte vart jag ska hitta den energin, men den infinner sig nog.
Det är ju gott att äta...

Var i Göteborg i helgen o de var bara trevligt!
Lagom väder, lite kallt - men inga 20minus iaf!
Köpte oss lite fudge på Lisebergs julmarknad, supergott! M köpte JD fudge oxå. Den gilla inte jag så den får han äta själver :P

Var hemma o tittade till katten förut, passade på o plocka med datorn oxå. Eftersom dom inte gjort ett skit i badrummet så lär jag ju behöva va här minst en vecka till.

De äldre ringde o hetsade i lördags. Orkade inte svara. Sen ringde dom i söndags oxå då böev jag lite orolig o ringde upp.
Då var dom tydligen "JÄTTE OROLIGA FÖR KATTEN!" ... say what?
Då har grannen självklart spionerat o sett att jag inte vart hemma på hela helgen o dom trodde väl att katten höll på o dö, så dom tog dig friheten att gå in hos mig, mata min katt, borsta katten (!!??) OCH göra rent kattlådan...
WHAT
THE
FUCK
?!
Det är för fan inte ens tillåtet o gå in hos någon utan dess tillstånd!! Jag har sagt åt dom flera jävla gånger nu! O för de andra så vanvårdar jag inte min katt, jag är hemma varannan dag o fyller på mat o hämtar in posten. I helgen blev det 2 dagar jag inte var hemma på, men Hobbe dör för helvette inte av att va ensam i 2 dagar!
Visst har jag dåligt samvete för att han är hemma själv o att jag bara är där en stund o sen åker, men jag tar inte med honom till M för nån vecka eller två för o sen ta med han hem igen. Katter pallar oftast inte sånna onödiga miljöombyten.
O för de andra är de ju deras jävla fel att jag inte kan bo hemma just nu!
Ringer o beklagar sig o undrar vad jag håller på med... va fan håller DOM på med är frågan.
Vill så gärna bara ringa o säga: "Jag flyttar! Nu kan ni springa däruppe bäst fan ni vill"
MORR.

Aja. Nu ska jag väcka gubben som vilar o sätta igång med baket här.

HÄJ!

1 kommentar:

Tezz sa...

men vad i helv... så kan man ju inte göra!!