torsdag 16 december 2010

Nu trillar paketen in!

Fick hem 2 paket idag!

Ett till mig själv från Nelly.se.
Nyårsblåsan har anlänt. Jag kan säga en ledtråd - psykadeliskt! It's gonna be awesome.

Det andra paketet är M's julklapp! ;)

Jobbat över lite igår och idag. Alltid trevligt med nån extra hundring på kontot nästa månad då :P

Igår var jag ledig. Eller ja, skulle vart. Jobbade från 8-12, sen åkte jag raka spåret hem till Lina o hälsade på. Var mer än ett halvår sen vi sågs sist. Käkade, fikade, pysslade med lillkillen o hundarna o snackade skit :)
Sötaste Sixten, han blev lite chockad när jag plockade upp han. Sen satt han i hoppgungan en stund o de va de roligaste som fanns! Abbie fick busa av sig med Inka o Egas o trivdes som sig bör.
När jag kom hem bar de direkt iväg till frissan. Har klippt mig på Proffs &b Lärling ett par gånger nu och kan verkligen rekommendera dom! Förra gången klippte en elev mig, blev jättebra. Den här gången var det en färdig frisör som klippte, o jag blev helnöjd.
Ville klippa upp o fixa frisyr, vill fortfarande spara ut till längre hår, så hon klippte upp o fixade lite lugg. Najs! 375:- inte farligt dyrt.
Märkte stoor skillnad när jag tvättade håret ikväll oxå. Det var lent! O inte trassligt! O man kunde borsta ur det utan spraybalsam! :)

Imorrn o på lördag väntar kvälls jobb. 18-00 och 19-00. Men det passar rätt bra eftersom jag ska va hundvakt åt prisselprass! Prince a.k.a :) De blir skoj för Abbie. Hoppas verkligen att de äldre inte kommer hem under helgen, för dom vill jag slippa!

Ringde o frågade hur det går med badrummet egentligen, o sonen till gubben som äger huset visste inte om att det inte hade gjorts nånting på 2v. HURRA! Kunde man väl ge sig fan på att det inte kommer gå smidigt. Han sa att byggledaren skulle "få loss" några killar som kunde fixa badrummet så fort som möjligt. 2v har det alltså stått orört. Det kallar inte jag snabbt. Så han skulle ringa o tjata på dom... suck.

Ville unna mig lite fredagsmys ikväll, eftersom jag jobbar hela helgen. Men fick så dåligt samvete för att jag inte tränade ikväll, så jag köpte frukt o gjorde fruktsallad med vanilj kesella. Det var helt ok det med, vill jag lova!

Nu ska vi mysa vidare.

Hej svejs.

Dagen före dagen före dagen före dagen.. o.s.v

Inga kommentarer: