fredag 12 augusti 2011

Arbetarbrallax!


Först var jag helt emot det.
Sen har jag med tiden förstått funktionaliteten med "hundkläder".

Först rynkade jag på näsan åt alla de som hade hundförar-västar. Man bah hallå? Ser ju inte direkt cool ut i en sån...

Men va smidigt att kunna få med sig alla saker när man är ute med hunden!
Jag envisas ju med att ha jeans o nån jacka typ. Jahopp, jackan har 2 fickor. Det får typ plats bajspåsar o mobilen... Godiset har jag en särskilld "pung" för som jag hänger i brallorna...
Så, ja! Jag har ändrat mig åsikt. Jag har inte köpt nån än, men det kommer när jag har råd.

Däremot så satt jag o googlade efter snygga arbetsbyxor som typ fyller samma funktion som västen, många fickor som man kan fylla med allt man vill ha med sig!
O nu har jag kommit fram till bästa idén! (Feel free to take it from me)
Jag ska färga ett par målarbraxor!
Många tjejer struttar ju runt i dom rosa byggbrallorna - som f.ö är skitsnygga!

Men jag känner inte att jag vill lägga 700spänn på dessa brallor. Så jag har hittat billigare vita målarbrallor som jag kommer färga... Rosa! :D
Smartaste ni hört på länge va?!
Så på måndag ska jag åka o shoppa!

Inga kommentarer: