måndag 15 augusti 2011

Smarta tjejer gör smarta saker.


Före och efter. Do I need to say more?
Fan så snygga dom blev!
Jo, jag vet att jag sa rosa. Men när jag stod där i butiken och höll i ett paket textilfärg i Cerise så kände jag bara... nä. Har man inte blå, så är ju nya grejen att ha rosa. DÅ fixar jag lila istället! :)
Abbies sele är lila, hon har ett halsband med lila stenar på.. o.s.v så vi förblir team Lila.
Skitnöjd är jag! Trodde faktiskt att det skulle bli flammigt o dåligt resultat, men 2h i tvättmaskinen gjorde nog susen. Hatar egentligen den tvättmaskinen för att den just tar en halv förmiddag på sig att blir klar, men den här gången kom den iaf till användning!

Tack för tipset! - du människa som jag råkade googla in på när jag sökte på "rosa arbetsbyxa", som själv hade färgat sina vita målarbrallor till röda.

(sorry för det understrukna... fattar inte hur jag får bort'et)



3 kommentarer:

malin sa...

Dom vart ju skitsnygga ju! =)
Nästan så man blev sugen på att fixa ett par egna, inte för ja behöver några dock ;P

Malin sa...

Fan va smart!

Anna sa...

Well done mate =) Görsnyggt!