onsdag 7 september 2011

Hopplös var namnet!

Jobbade 13-17 idag. Efter det kände jag mig redo att prova på ett träningspass.
Tänkte att Poweryoga kunde va bra, eftersom det inte är så mycket flås såhär i förkylningstider.
Men sen såg jag att Höft/mage/lår passet började tidigare, så det fick bli det istället.
(.. LÄS -För att jag skulle hinna hem till Bonde söker fru)
Det var roligt. MEN va svag man blivit. Fast det känns bra! För då kommer man förhoppningsvis lättare märka skillnad vartefter tiden går.
Finns ett pass varje dag (mån-tors + sönd) som jag skulle hinna med, så det finns inga undanflykter!

O när jag kom hem tog jag en tallrik fil med flingor. En näve med chokladgodisar som jag fick av M, o funderar på o tina upp 2 bullar att äta upp.
Hopplös var namnet ;)
Men jag trivs, o är glad - det är ju fan huvudsaken!
(jag va nog fan tillomed smalast på passet idag oxå. Hade glömt att jag faktiskt har lite komplex för det. Dags o köpa lösa träningstoppar!... o gainer?)

Snart är det helg, o jag längtar!
Woop Woop.

Inga kommentarer: