onsdag 11 april 2012

24h

En dag är inte alltid så himla lång.
Som idag tillexempel.
Hela dagen har bara blåst förbi, och jag har gjort.... ingenting.
Really nothing!

Vaknade vid 7 o ringde o sjukade mig.
Somnade om till 9.30.
Gick ut med Abbie, käkade frulle.
Sen låg jag i soffan till 3. Gick ut med Abbie igen, gjorde pankisar med GRÄDDE O SYLT! O fy bubblan va gott det var :) Trots att man inte känner så mycket smak så vet man lång lång därinne hur jävla gott det är, ändå.
Fortsatte soffläget tills nu. Gjorde äggmacka. Kollar på Greys.
Hepp!
En hel dag not doing anything.

Men det är väl va kroppen behöver när man är krasslig.
Har iaf inte ont i halsen idag, bara tjuckt, slemmigt o snorigt. Mysigt värre!

När man ligger hemma är det väldigt lätt att man sitter o klickar hem en massa saker.
Jag var JÄÄTTE nära på o klicka hem en jacka. Men struntade i det. Vill egentligen jättemycket ha en tjockare vårjacka. Lite tunnare än vinterjacka, men tjockare än en vanlig skaljacka lixom. En sån jacka man kan ha på sig nu när det är ~10grader. Hittade den svarta här under... men ska försöka vänta lite. Man vet ju inte vad man hittar på NewYorker exempelvis. Sen är jag superkåt på en baseball jacka. Why now? Kan man ju undra. Det var ju hett förra året. Men jaa. I still like it. O på Ebay kostar dom nästan gratis. Kanske för att nåt barn suttit i nån källare o sytt :S Borde verkligen inte stödja sånt...

Inga kommentarer: