lördag 28 april 2012

Tattoo time?

Oh my god.

Var på Tatueringsmässan idag med L.
Har aldrig varit där förut!
Man fick den där pirrande känslan i magen så fort man hörde apparaterna arbeta. Hohojaja.
Mycket intressant folk att titta på. o med intressant med jag killar. Snygga killar, med tatueringar.
Men jag undrar: Vart fan tar dom killarna vägen sen? För jag ser då aldrig dom på krogen... such a shame. Jag vill ha en sån.
Kul o titta på de som blev tatuerade. En tjej gjorde en grej på hela halsen. Framsidan på halsen. Jävlar i helvetet va ont de måste göra! :S
Vissa tatuerare såg verkligen inte ut som tatuerare, o vissa som blev tatuerade skulle man aldrig tro nånsin skulle ha en tatuering på kroppen.
O vissa hade gått alldeles för all in.

Jag blev iaf gryyymt sugen på att göra mer. Har sagt till mig själv att det inte skall göras nåt mer "plåtter", utan nu ska jag börja forma ihop det jag har. Alla mina tatueringar har inget samband what so ever med varandra. Se bara ryggen. Först en fjäril på ena skuldran, sen en text på sidan av svanken, sen "demon" vingar i mitten... say what? Hur tänkte jag? Egentligen? Dom är ju snygga var för sig, men inte ihop.
Så min plan är att göra klart ryggen. Eller klart o klart... det blir väl aldrig klart ;) Men iaf börja forma ihop "plåttret" till nån helhet. Jag är ju inne på Fantasy genren. Fjärilar, blommor, stjärnor, älvor m.m Tanken är att börja göra nånting på andra skuldran för att få ihop helheten. Nåt som går ihop med fjärilen o vingarna. Googlade lite bilder o BAM! Hittade en så jävla snygg grej!! Blev helt kär! Dock ska den ju modifieras till min stil, o så den passar ihop med det andra. Men tror fan den skulle bli as snygg! :)
Ska rådfråga lite, så himla svårt o se nån "helhet" själv på ryggen, tror det är därför jag bara klottrat dit det jag var sugen på just då, o inte tänkt på om det passar ihop, eftersom jag ändå inte ser ryggen varje dag.
Nån som är bra på photoshop kan ju holla at ya girl så kanske man kan få nån mer klarhet på hur det skulle se ut på rygga! :)
Skulle ju kunna lägga ut bilden här. Men de tänker jag inte ;)

Nu kör vi! 
(Btw så luktar jag gudomligt, sprayade på mig favvo parfymen "Flowerbomb" av Viktor&Rolf förut på Kicks... en vacker dag ska jag äga den 700kr parfymen. Man vill ju bara äta upp mig!)









Påtal om ryggar... finns ingen snyggare "kroppsdel"!
Bringin' sexy back - YEAH!

Inga kommentarer: