måndag 23 april 2012

Rock da boat.


Före:

Kajsa fick en plötslig inspiration från "Sikta mot stjärnorna", så vi fick göra oss i ordning på det viset :)
Först en "före"-bild innan man går in i rökdimman, när man ser lite halvträlig ut sådär. Sen en "efter"-bild när man är tillpiffad o ska ut o göra succé. Nu hade ju vi varken rökdimma eller nån stage, så vi fick använda toan. Inga konstigheter.



 

O efteeeeer:






















Plast o lysrör - Lyx o flärd!


Fick ju hastigt o lustigt byta skor efter att mina finklackar pajjade på dansgolvet. Va så satans kladdigt på golvet så jag fastna o slet av hela underdelen. Pass på!












Somnade strax innan 8 på morgonen. Nattklubben var ju öppen till 5! :)
Sov nån timme eller två sen började de andra att vakna till så vi började duscha o göra oss i ordning för frulle vid 10. 2h sömn. Inga konstigheter.
Trodde seriöst att jag skulle dö när jag vaknade. Förväntade mig baksmällan från helvetet eftersom jag druckit endast alkohol från kl 15.00 dagen innan. Men chockad så mådde jag bra heeela dagen, ingen baksmälla what so ever. Winning!
Men tror seriöst att drinkarna var mer gjorda av vatten än sprit, för man blev ju aldrig full hur mycket man än drack! buuuu. Eller ja... de kanske var lika bra :P
Kul hade vi iaf!


Inga kommentarer: