måndag 9 april 2012

Glad påsk, och så vidare.

Inte skrivit nåt på flera flera dagar.
Anyone who cared? ;)

Jobbade en himla massa förra veckan så gymet hann inte besökas med en 1 gång.
Denna vecka, eller förra veckan (det är ju måndag) blev det ingen gång! :O
Hoppla.
Dags o mäta upp sig o se om det hänt nåt på en månad nu oxå. Vågen visar iaf ~61 kg ish.
Så nåt kilo eller 2 har iaf lämnat kroppen.

Var lite halvt långledig i helgen, fredag till söndagkväll. Fina grejer o inte alls van känner jag :)
Helgen spenderades med trevligt sällskap, åkte till norrpan o hängde gäng på lördagen. Gillar't.

Igårkväll var det bara att svira om o hoppa i jobbkläderna o dra igång jobbveckan.
Var väldigt lugnt bland tågen, så det var skönt. Men herreminjävlagud så trött jag blev på kvällskvisten! Jag som inte gjort annat än o slappa senaste dagarna. Crazy. O idag är det heldag som gäller. Blir ju fint med lite storhelgs OB på lön'a nästa månad då.

Har sjuka shoppingcravings o NewYorker öppnar här i stan den 19'e. ehhh... joråsåatteee!

Efter den här veckan har gått mot sitt slut är det dags för mig o J o dra till Karlskrona o dra vidare till Polen.
Helgen därpå drar jag på partykryss med brudarna. Kryss-vecka! Kinda looking forward to it! ALOT.

I hundträningsvärlden så körs det på i samma anda som tidigare. Ska dra igång med lite tyngre DW med tanten så det byggs lite muskler. Även om vi bara tar oss iväg på en WP tävling i år så ska hon fanimig vara någorlunda fit for fight för det! :) 6e maj är det dags för Rally igen i Valdemarsvik. Vi trilskar på med det. Ska träffa T i veckan o köra ett pass.

Snön kom helt jävla oväntat o besökte oss i helgen med! Fan va sne jag blev. Blev ju på svinbra humör när sola skiner o det är varmt. Kom tillbaka! SA JAG!

Nu ska jag kötta på här så man får åka hem nån himla gång.
Till ett hem som är lite tommare (tömmre?) än vad det var för några dagar sen... gaddämnit.

Puss till påsk.


Inga kommentarer: