lördag 15 maj 2010

Grejskatting

Lite trötters!
Satte klockan på 10 igår o valde o gå upp vid 11.
Jag vaknar alltid vid typ 8-9, sen tycker jag bara att jag ska dra mig några minuter till, vilket alltid lyckas bli nån timme eller två.
Åkte bort till affären o köpte lite fika o vid 12 kom Lina med magen o hälsade på.
Fasen va alla runtomkring en är gravida..! Baby booom.
Satt o snackade strunt i ett par timmar. Alltid lika trevligt!
Sen skulle jag åkt till gymmet... men de orkade jag inte. Så jag gjorde lite mat o planterade mig själv i soffan resten av kvällen :P

Fick min fina klänning/tunika igår som jag vann på Tradera.
Supercute!


"Åååhh... Nicaaa.. ska du börja med en massa dödskallar nu bara för att din kille är rock´n roll?"
Ehm... nae. Fast aa! ...Whatcha gonna do about it? ;)
Skulle aldrig ändra mig efter nån annan, men däremot kan man ju hämta inspiration.

Imorrse vaknade jag vid 9. Skulle verkligen gå upp!
Men somnade om. Vaknade vid 10. De var ändå godkänt...
Gick ett varv med Abbie, sen tog jag tag i trädgården.
Släpade ut aset till gräsklippare o körde ett varv, TUR att den iaf är motor driven... annars hade jag avlidit.
Nu strålar solen i mitt ansikte, graderna visar 18 på termostaten!
Inväntar bara M sen blir de en långpromenad har jag bestämt.

Ikväll blir de bio.
"Det är Robin Hood jag vill ha!"
Fint de!

That's about it.

1 kommentar:

malin sa...

SUPER fin tunika/klänning!!! =)