torsdag 6 maj 2010

The väntan for ätardag is very lång

Fast den här veckan har jag fuskat som bara den.
Så jag vet inte om man kanske skulle ta o lägga ner den här skiten? :P
Har käkat dammsugare (kakan, inte maskinen - det skulle typ va helt omöjligt faktiskt), åt upp det lilla som var kvar i Ben&Jerryn hos M, en Frisco burgare från max idag... seeen var de nog inge mer. Så de va ju inte så farligt när jag tänker efter?
Fast jag har säkert glömt nåt. Men låt oss säga ett det isf får vara glömt.
Det man inte kommer ihåg, har aldrig hänt.

Idag körde jag räser förbi Tänneförs o hämtade upp M efter jobbet. Tjackade en burgade på Max. Tog en rastning av Kebaben o drog sedan vidare till Ikea - detta mecka.
Det var jättelänge sen som jag faktisk gick på Ikea o TITTADE på saker. När jag väl vart där dom senaste gångerna har de vart en snabb sväng igenom o direkt till hyllan där man faktiskt skulle köpa nåt.
Jag hade en liten lista på saker jag ville ha idag, men som vanligt så blev det några av dom sakerna, o några helt andra.
Innan Ikea drog vi en sväng på Nordik. Hittade skönaste soffan evvaaa! Precis en sån som vi båda snackat om som vore typ as-värd. En baota stor dubbeldivan. Feting divaner på båda sidorna o typ 3 jättesitsar emellan, o massa stora pluffsiga kuddar. Man kan typ va as osams o ändå ligga i samma soffa utan o slåss! TADA! Så den soffan för 33 laxar i en braxask får de bli... om 35tusen år när vi är miljonärer och bor i vårt stora mansion.
Helt rimliga planer om du frågar mig!

Tror de t.om kan vara denna... man ser lite iaf. O ni ser ju definitivt hur gött hon ligger o jäser där i, flickan.

När vi kom hem skulle vi grilla. Tänkte jag.
Tände engångsgrillen, för de kändes ju rätt smart - borde gå snabbare än o fixa med kol o tändvätska. Den brann iaf, engångsgrillen, o de rök en jävla massa. Men den blev inte varm.
Så det blev total fail på den, o kycklingen fick stekas istället!
Köpte nån Carribean rub-krydda som blev asvärd, även att den stektes. Tips från failande kocken!
Skulle skjutsa hem M, men vi blev genskjutna av Cilla o Gravid-Anna i den gula räsern.
Så de blev ett depå-stopp på Max o snacka lite ute i kylan. Haha. Sköna brudar.

Nu sitter 2 dammsugare och tittar på mig på bordet (fortfarande kakan, de skulle se jättekonstigt ut om jag ställde 2 riktiga dammsugare på bordet o låtsades som att dom tittade på mig.. haalllååå...)
Så jag ska duscha, klä på mig de pösmunkigaste jag kan hitta - och äta upp dom.

Avis?
Living the dreaam baby. Living the dream!


The definition of Kärlek

Här är han. Vi.
Av 14miljoner (lätt överslagsräknat) bilder så var den här den bästa. De kanske säger allt.

Inga kommentarer: