tisdag 11 maj 2010

Mamma kines

Pappa japan - stackars lilla barn!

Idag har jag syndat.
Men jag tänker inte kalla det för o synda. Då låter det som nånting dumt jag gjort. o de är ju inte dumt. De smakar inte dumt nånstans! O jag vill inte kalla mig själv för dum heller, jag valde ju ändå o köpa det- mitt egna val! Jag tänker kalla det för att UNNA mig :)
SÅ:
Är ni suga på att unna er nånting redigt gott så ska ni köpa Marabou Polka!!



Körde räser hem för o möta upp P o Lex.
Gick en ordentlig sväng. Den svängen ska jag gå föer gånger!
Abbie va damp deluxe o skutta, bet Lex i läppen o badade i ett dike fullt med vatten!
Lex va mest sugen på o ligga med Abbie.
Hon brydde sig inte så mycket om det.
Fr.o.m imorrn kommer hon nog bry sig ännu mindre om det.
Då ska hon kastreras, lilla damen.
Ska åka in med henne vid 8. Så hinner jag vara kvar en stund innan jag ska iväg till jobbet.
Får förhoppningsvis hämta hem henne när jag slutar vid 4.

Lagade lite mat när jag kom hem igen.
Pasta med ostsås, bacon o purjo. Mumma!
Man måste ju faktiskt äta mat innan godiset. Fast jag är sämst på o vänta.
I mitt hem FÅR man äta en liten bit (läs 3 rader choklad) innan maten...tihi.

Hittat en jäätefräsch lägenhet oxå! Som de verkar som att ingen vill ha, konstigt nog.
Dom har t.om satt upp en lapp på affären, SÅ desperata är dom på att bli av med den.
Synd att jag inte jobbar heltid, för den sakens skull, då hade jag LÄTT tagit den!
2'a på 68 kvm 1trappa upp. Superfin!
Men... jag blir helt enkelt kvar i skrutthuset ett tag till...
Ska gå in o se vad de finns för jobb o söka. Kanske finns de nåt till Nica.

Vad händer resten av veckan?
Imorrn är de ingenting mer på tapeten än Abbie.
Torsdag åker vi förmodligen till mamms o papps om inte Abbie är überhängig.
Fredag kanske jag träffar Lina en sväng. Annars inget planerat.
Lördag- fri
Söndag - Jobb & Norrköping.

Tadaaa...

Godafton.

1 kommentar:

malin sa...

mmmm polka låter gott! Måste testas =)
å visst är godiset lite godare innan maten än efter!? =)
Kram!