lördag 1 maj 2010

Valborg- scheck!

Hah. Snyggt.

Jaa. Igår var de fredag.
Fredag och Valborg.
Inte nog med det så flyttade Dr Cox hem till sin pappi igen.
Trodde inte att de skulle kännas så mycket, men de blev allt lite tomt.
Pappi Fredda hade iaf med sig lite prylar till mig. Ett rosa linne, klockor och cigg. Det sistnämnda va ju bra.. *host* Men de va sånna små paket iaf! Sånna som jag saknat! Så de va ju bra, på ett sätt.
NÄr dom åkt la sig Abbie på soffan o såg helt supertråk ut, sen rann det ur ena ögat på henne! Åh va ont i hjärtat jag fick då :D Haha. Jag förmänskligar inte alls min hund! KANSKE .. kaaaanske hade hon fått nåt i ögat. Men just då kändes det inte som det. hon grät! Flickstackarn.
Sen kom iaf favorit Martin, då blev hon glad! Sen kom det ju ännu mer folk o då blev hon häppi häppi as can be.

Spenderade kvällen här hemma hos mig i glada människors sällskap.
Grillade och åt en massa, spelade lite spel o bara umgicks.
Jag har sämst minne. Men de behöver vi ju inte prata högt om.
Jag snarkar iaf inte.
Eller ok, jag kanske snarkar ibland, men jag rånekar det iaf inte ;)
Tur att jag är så massa massa kär i dig att jag kan förbise detta!
I sista sekunden tyckte jag att de var en briljant idé att dra fram vattenpipan oxå. Hah. De va ju gott iaf!
Rundade av natten när de andra åkt hem, med att titta lite på Johan Glans. Jag skratta så jag trodde jag skulle dö. OM de hade med alkoholen i kroppen o göra vet jag inte. Men de förklarar varför jag har träningsvärk i magen idag iaf. Gilla!

Sov länge o väl idag. De va vi värda.
Sen var de dags o styra upp hemmet.
Fick party smällare av herrskapet som kom. "Knallsnören!" helt utan åldersgräns. Galet! Med tanke på hur högt dom small! Resterna av dessa partysmällare befanns sig en bra bit in i lägenheten oxå. O så lite disk på det. O en smula huvudvärk.
Som de ska va.
En trip till Tannefors o lite pizza rådde iaf bot på det hela.

Nu är jag hemma igen. Ska ladda för att bli trött. Så jag kan sova o vakna utvilad kl 7 imorrn.
Jobb, som vanligt på söndagar.
Inte alltid jättekul. Men ibland. Eller nae.

Ska se om de finns nån annan bärd film o se nu, annars blir de zappning nån timme till, sen ger jag upp.


Bildbevis från gårdagen:

Trappfest!

Paret från Hooden

Cillet o Sofie

Havin' fun?

Perfekt bakis frulle - Jågert, panodil o kaka!


Kärlek o kramar till alla!
varsuguuuud.

Inga kommentarer: