onsdag 28 april 2010

blahaaa

Nu får de kanske va bra med mobilbloggar.

Lite text på de kanske inte skulle sitta helt fel?
Fast just nu är jag inte alls på nåt skriv humör så här följer en snabb review från några dagar tillbaka.

Det började tydlige med att jag fick en sticka i fingret. Inget speciellt med det. Men den sitter fortfarande kvar märkte jag nu när jag tittade. Ska hämta mig en nål o pille ut den, som dom säger.

Sen var det en sjuhellsikkes ätardag!
Chokladbesvier is the shit å de grövsta, precis vad jag var sugen på.
Sen lite glass o naturgodis på det.
Konstigt nog känns det som att de va 2 veckor sen vi käkade... men de va ju i fredags.
Hjälp va dagarna springer förbi!
INnan dess hade jag ju vart o storhandlat lite. Haha. STORhandlat LITE.
Så kan man nog inte säga.

Blev tidig hemgång från M.
Klockan ljudade vid 5 på morgonen och det var ju bara att pallra sig upp!
Upp o iväg till Jönköping.
Det gick ju skitsmidigt!
Om "Johan Printz väg" hade legat där dit jag skulle.
Men det gjorde den ju inte. Min GPS misleaded me.
Så jag åka jättevilse.
Det var jag däremot inte själv om, de var fler som hade åkt till precis samma plats som jag, ca 20 min åt helt fel håll.
Jag hann iaf väga in Abbie på 26,1 kg och veterinären fick ta sig en titt, och det såg bra ut.
Det var tyngsta till lättaste första dagen, vilket egentligen inte spelar nån roll för Abbie o mig eftersom hennes viktklass håller sig nånstans i mitten av alla ändå.
När de väl var våran tur så blev jag sådär lagom nervös som man ska bli.
Jag brukar oftast aldrig ha några förväntningar, för man vet fan aldrig hur de ska gå på tävling.
Allt kan sitta ap-bra hemma, sen när man kommer dit så går de inte alls.
Så vi körde som vi brukar, och de gjorde vi jävligt bra!
Abbie drog 879kg!!
Helt överjävligt! 33 p4p (vilket betyder 33 gånger hennes egen vikt)
Bästa tävlingen ever! "Tyvärr" drog ju alla helt överjävligt denna tävling så vi hamnade i slutändan på en 6'e plats av 9 första dagen, och på totalen hamnade vi på 8'e plats. Mest för att vi inte var med o tävlade andra dagen.
Vart helt jävla slut när jag åkte därifrån vid 6 på kvällen, så de blev lite godmat o sen slockna i soffan.

Söndagen bjöd på roadtrip med flickerna Liza, Lola o Cilla!
De är inte så långt till Sthlm som man kan tro egentligen.
Bounce va himla bra! Även att vi satt högt uppe så såg vi bra.
Riktigt jävla skillade dansare. O så kom ju min låt mitt i allt oxå! :D
...technologic.... uhm tss uhm tss....



Jobb i måndags. Inget speciellt alls.

Jobb igår. Inte mer speciellt det heller.

Jobb idag. Åkte till frissan efteråt, o sen inte mer speciale efter det.
Blev fint! Ingen större skillnad utseendemässigt men en himla massa slitna hårtoppar friare!




Nu ska jag verkligen försöka att inte somna ... känner att jag är jävligt trött i mössan.

Tjoflöjt.

1 kommentar:

poppaloss sa...

Gölledeeeej!!!!
Jättefiiiin i håret!!Det lilla gör så mycket!